Praca będzie oceniana zespołowo, ale Wasza indywidualna ocena może zostać zmieniona na wniosek grupy lub waszego lidera.
A oto kryteria tej oceny:
A oto kryteria tej oceny:
WYMAGANIA |
PODSTAWOWE
1 |
ROZSZERZAJACE
2 |
DOPEŁNIAJĄCE
3 |
WYKRACZAJACE
4 |
PUNKTY
|
Poziom
merytoryczny
opracowania
|
mała ilość informacji
|
temat zrealizowany pobieżnie
|
zebrano wystarczającą ilość informacji
|
temat został wyczerpany
i bezbłędny |
1-4
|
Uporządkowanie
opracowania
|
w opracowaniu panuje chaos
|
opracowanie
w większości uporządkowane |
w opracowaniu panuje porządek
|
opracowanie,
w którym panuje wzorcowy porządek
a następna rzecz wypływa
z poprzedniej |
1-4
|
Sposób
przedstawienia
informacji
|
układ treści mało czytelny, źle sformatowany tekst,
z błędami
gramatycznymi, stylistycznymi i(lub) logicznymi |
prezentacja wykonana mało estetycznie, zawiera pojedyncze błędy stylistyczne
i ortograficzne |
prezentacja ciekawa graficznie, dobry dobór kolorów,
bez błędów ortograficznych i stylistycznych |
prezentacja bardzo dobrze zaprojektowana
i wykonana, atrakcyjna wizualnie bez błędów |
1-4
|
Współpraca
w grupie |
całkowity brak współpracy lub pracuje tylko lider
|
większość grupy pracuje indywidualnie
|
dobra organizacja pracy, występuje współdziałanie
|
doskonała współpraca całej grupy
|
1-4
|
Przedstawienie prezentacji na forum klasy
|
prezentacja mało ciekawa, brak dobrego przygotowania uczniów
|
prezentacja ciekawa, ale brak dobrego przygotowania uczniów.
|
prezentacja ciekawa, dobre przygotowanie ze strony uczniów, poprawność językowa.
|
prezentacja bardzo ciekawa, bardzo dobre przygotowanie uczniów, wzorcowa spójność wypowiedzi z zawartością prezentowanych slajdów, bardzo dobra poprawność językowa
|
1-4
|
Ilość punktów
|
Ocena
|
19-20
|
celująca
|
17-18
|
bardzo dobra
|
14-16
|
dobra
|
11-13
|
dostateczna
|
7-10
|
dopuszczająca
|
0-6
|
niedostateczna
|